بزرگترین اتاق تمیز کشور راه اندازی شد

 علی اصغر پیوندی در مراسم راه اندازی این اتاق تمیز افزود: این فضای استاندارد، برای تولید انبوه داروهای صنعتی و فرآورده های بیولوژیکی در 420 متر مربع راه اندازی شده است.وی ادامه داد: امید است با فعالیت چنین زیرساخت هایی در مراکز تحقیقاتی مشکلات نظام سلامت کاهش یابد.پیوندی افزود: اکنون داروی «گاما اینتر فرون» و فرآورده «جی تی پی» به صورت انبوه در این مرکز تحقیقاتی تولید می شود و امیدواریم با تجهیز کامل این اتاق، به مرکزی برای تولید انبوه داروهای «پپتیدی» تبدیل شود.

اقتدار علمی حرف اول را می زند
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: اقتدار علمی در دنیای امروز حرف اول را می زند که اگر به آن دست نیابیم، در بقیه بخش ها دچار مشکل می شویم و کسب اقتدار علمی راهی به جز پژوهش ندارد.
پیوندی افزود: دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی از جمله مراکزی به شمار می روند که می توانند نوآوری داشته باشند. پژوهشی که نتواند نیاز سلامت و خدمت به صنعت را پاسخ دهد پژوهش نیست و دانشگاهی که نتواند پژوهش کند نام آن را باید تغییر داد.
وی با اشاره به راه اندازی بزرگترین اتاق تمیز کشور در مجتمع نیایش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: این مجتمع بر اساس اقتصاد مقاومتی و اصول دانش بنیان تاسیس شده و مرکز تحقیقاتی آزمایشگاهی آن بی نظیر است.
پیوندی یادآور شد: 14 شرکت دانش بنیان در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت می کنند و 12 شرکت دیگر تا پایان امسال به آن افزوده می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا