رویش مجدد مو با کمک بافت حیوانی

در ریزش مو عوامل مختلفی مانند اختلالات هورمونی، چربی پوست سر، استرس، حاملگی، تغدیه نامناسب و مواردی دیگر دخیل است. بنابراین درمان ریزش مو نیز متفاوت خواهد شد. آیا شما نیز جزو افرادی هستید که ریزش مو را ارثی می دانند و به همین علت درمان را پیگیری نکرده اند؟ یا از درمان هایی که صورت گرفته نتیجه مطلوب را نگرفته اید؟ تاکنون شیوه های درمانی متعددی برای جلوگیری از ریزش مو در قالب محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی عرضه شده است، اما با توجه علل متفاوت ریزش مو، اثرگذاری هر یک از این محصولات جای بررسی و نقد جداگانه دارد. یکی از شیوه های جدید درمان ریزش مو محصولی ارگانیک با منشأ حیوانی است که از بافت پروتئینی بوقلمون به دست آمده که درصدد جلوگیری از ریزش و رویش مجدد مو است. پروین برادران، مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولیدکننده این محصول در گفت وگو با جام جم می گوید: همان طور که می دانیم پروتئین ها از اسیدهای آمینه تشکیل شده است. از سوی دیگر بدن انسان قادر به ساخت تعدادی از این اسیدآمینه ها نیست. لذا این اسیدهای آمینه ضروری باید از طریق مواد غذایی مانند گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ و محصولات لبنی تامین شود. پروتئین ها در ساخت و احیای سلول های پوستی، استخوان ها، عضلات موها و ناخن ها نقش دارد. برادران ضمن تاکید بر اهمیت پروتئین ها افزود: این محصول از اسیدآمینه های کاملا چپگرد و از بافت های پروتئینی بوقلمون همراه ترکیبات تقویتی دیگر ساخته شده است که درنهایت ترکیبی کامل برای تغذیه و تقویت کننده فولیکول های مو خواهد بود.

مجری این طرح درخصوص این که چرا از بافت پروتئینی بوقلمون استفاده شده است، می گوید: پروتئین ها عامل ترمیم کننده، تقویت کننده و رطوبت رسان هستند. پس با توجه به این ویژگی های مهم بود که برای استخراج پروتئین ها از منشأ حیوانی استفاده کنیم که در پرورش، تولید و تکثیر آن از هورمون ها و آنتی بیوتیک ها استفاده نشده باشد. در این بین بوقلمون خیلی کمتر در معرض این گونه آسیب ها بوده و می توان گفت به طور ارگانیک و طبیعی رشد و تکثیر یافته است.

درمان های شایع شیمیایی برای جلوگیری از ریزش مو استفاده از ماینوکسیدیل است. این محلول ریزش مو را در مناطقی که موها نازک و ضعیف شده است، کند کرده و موجب ضخیم شدن موهای نازک شده، اما باعث رشد مجدد مو نمی شود. برادران در مورد مزیت این محصول حیوانی در مقایسه با نمونه شیمیایی آن می گوید: در تولید این محصول از هیچ گونه فرآیند شیمیایی استفاده نشده و کاملا طبیعی است. محلول های شیمیایی با باز کردن رگ های خونی و جریان یافتن خون، موجب خون رسانی بیشتر به فولیکول مو می شود که این فرآیند درنهایت منجر به جلوگیری از ریزش مو خواهد شد، اما با قطع دارو ریزش مو دوباره شروع می شود. عملکرد این محصول بر مبنای تغذیه فولیکول های مو، بدون تحریک رگ های خونی است. مزیت دیگر این محصول این است که در صورت قطع مصرف آن، عوارضی چون ریزش مجدد مو ایجاد نخواهد شد.

1. باسلام وخسته نباشید
    من با تلفن وایمیلی که پایین مطلبتون گذاشتید تماس گرفتم اما جوابی دریافت نکردم!!