گزارش تصویری از عجیب ترین خودروهای سبز

اتاق خواب سیار

این خودروی عجیب سبز با سقف شیشه ای خاص خود بیشتر شبیه به یک بهارخواب به نظر می رسد و عملا نیز طراحان این وسیله، چنین کاربردی را برای این خودرو در نظر گرفته اند. این خودرو به سیستم رانندگی خودکار مجهز است و به راننده اجازه می دهد تا در طول مسیر با خیالی آسوده بخوابد.

موتور سیکلت توالتی

این موتور سیکلت عجیب و غریب، صندلی ای به شکل یک کاسه توالت دارد ولی این کاسه توالت قابل استفاده نبوده و تنها به صورت نمادین تعبیه شده است. علت اصلی این امر این است که این خودرو از سوختی ویژه (خروجی سرویس های بهداشتی) استفاده می کند. تنها با یک بار پر کردن باک این موتور می توانید مسافت نزدیک به 290 کیلومتر را به رانندگی بپردازید.

خودرویی با سوخت قهوه

این خودروی عجیب از دانه های قهوه به عنوان سوخت مصرفی خود استفاده می کند. نام این خودرو، کاپوچینو است که البته بر اساس سوخت آن، این نام را می توان منطقی دانست.  این خودرو با استفاده از 1 کیلوگرم قهوه آسیاب شده می تواند تنها 4.8 کیلومتر به حرکت ادامه بدهد.

سریع ترین خودروی 8 چرخ جهان

این خودروی ژاپنی ویژه به صورت کاملا الکتریکی طراحی شده است. طراحی این خودرو از این نظر منحصر به فرد است که می توان با یک بار شارژ آن، مسافت 360 کیلومتر را رانندگی کرد و سرعت نهایی این خودرو نیز 368 کیلومتر بر ساعت است.

دوچرخه مجهز به اره برقی

این دوچرخه عجیب در قسمت جلویی خود یک اره برقی دارد که با حرکت کردن چرخ آن، این اره برقی به کار می افتد. البته سازندگان روسی این وسیله هنوز هدف ساخت و نحوه استفاده از آن را اعلام نکرده اند.

خودروی پوشیدنی

این خودروی عجیب در حقیقت مانند یک لباس پوشیده می شود و با وضعیتی مشابه دراز کشیدن می توان با آن رانندگی کرد. موتور این وسیله با نیروی برق 18 ولت کار می کند و سرعت نهایی آن نیز 30 کیلومتر بر ساعت است.

دوچرخه ای برای گربه ها

این دوچرخه ویژه دارای یک محفظه خاص برای نگه داری گربه ها است و توسط یک طراح 30 ساله هلندی طراحی شده است که البته خود او نیز به همراه دو گربه خود مسافت آمستردام تا لندن را با این وسیله رکاب زده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا