محصولات رباتیک دانشگاه آزاد قزوین به بازار ارائه می‌شوند

به گزارش ایسنا، دکتر مجید قلی‌پور، سرپرست تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین درباره مقام‌های این تیم در مسابقات ربوکاپ چین گفت: مسابقات امسال نسبت به سال گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار بود. سطح علمی در تمام لیگ‌ها نیز نسبت به قبل پیشرفت چشم‌گیری داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد واحد قزوین در پنج لیگ این مسابقات شرکت داشت که در لیگ امداد‌گر واقعی و در بخش فنی این لیگ مقام قهرمانی را کسب کرد، همچنین در بخش نوآوری نیز به مقام اول رسید.

وی درباره دیگر مقام‌های این تیم افزود: در لیگ اصلی شبیه ساز امداد، رتبه دوم از آن تیم دانشگاه آزاد قزوین شد که عنوان بهترین ارائه را نیز به خود اختصاص داد، همچنین در بخش فنی لیگ فوتبالیست سایز متوسط، این تیم توانست رتبه اول را کسب کند و در بخش اصلی فوتبالیست سایز کوچک به عنوان تیم دوم انتخاب شد.

سرپرست تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد قزوین با اشاره به اینکه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی مقام‌های خوبی دراین مسابقات به دست آورده، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رقابت در لیگ‌های امدادگر و فوتبالیست سایز کوچک سخت‌تر از لیگ‌های دیگر است، دانشگاه آزاد پیشرفت چشم‌گیری در این زمینه نسبت به سال گذشته داشت و در هر دو بخش مقام کسب کرد.

قلی‌پور درباره محصولات تجاری تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد قزوین تصریح کرد: مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین چند هدف را دنبال می‌کند. اولین چیزی که این مرکز مدنظر دارد، تربیت نیرو‌های متخصص و بحث آموزش و دیگری ارتباط با بازار است.

وی در همین خصوص ادامه داد: یکسری از محصولات این مجموعه مثل ربات‌های امدادگر قابلیت ارائه مستقیم به صنعت را دارند، اما تولیداتی مثل ربات‌های فوتبالیست به صورت غیرمستقیم وارد بازارمی‌شوند، به‌طور مثال برنامه‌ریزی مسیر و عبور از مانع این ربات‌ها، در بسیاری از موارد در صنعت کاربرد دارد.

قلی‌پور با اشاره به مدیریت جدید دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی به سمت ارتباط بیشتر با صنعت و کسب درآمد از محل پژوهش است. دانشگاه آزاد اسلامی قزوین درهمین جهت فعالیت‌های چشم‌گیری کرده است.

سرپرست تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد قزوین با اشاره به قراردادهایی که دانشگاه آزاد قزوین درجهت تجاری سازی محصولاتش امضا کرده است، تصریح کرد: علاوه بر پروژه‌هایی که به شکل یک قرارداد کاری درحال انجام است، پروژه‌های اجرایی دیگری نیز در مسیر رایزنی قرار دارد که حرکت دانشگاه آزاد قزوین را در تحقق اهداف کلی دانشگاه آزاد اسلامی کمک می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا