مهلت ارسال مقاله به کنگره ملی «زخم و ترمیم بافت» اعلام شد

 دکتر سید مهدی طبایی با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت از تاریخ 6 تا 8 آبان ماه امسال در سالن غرضی بیمارستان میلاد برگزار شود.وی با اشاره به اینکه این کنگره به همت مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: محورهای اصلی این کنگره به 10 بخش اصلی تقسیم می‌شود.

به گفته دبیر اجرایی این کنگره، محورهای اصلی شامل «زخم و درماتولوژی»، «زخم و انکولوژی»، «مهندسی بافت و بیومتریال زخم»، «زخم و جراحی»، «زخم و لیزر»، «زخم و نورولوژی»، «سلول درمانی»، «زخم و طب داخلی»، «زخم، اقتصاد، اخلاق پزشکی و پزشکی قانونی» و «طب بازساختی و ترمیم بافت» می‌شود.

طبایی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال مقالات خود از طریق پست الکترونیکی info @wtrcongress.com و یا وب سایت www.wtrcongress.com اقدام کنند.

وی افزود: پس از دریافت مقالات در جلسه کمیته علمی کنگره پذیرش و یا رد مقالات دریافتی تا تاریخ 11 مهرماه مشخص می‌شود و برای شرکت در این کنگره، تخفیفهای ویژه‌ای نیز تا تاریخ 9 مهرماه برای متخصصین، پزشکان عمومی و پرستاران در نظر گرفته شده است که با مراجعه به سایت دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر مشاهده جدول هزینه شرکت در گردهمایی علمی پژوهشی و تخفیف‌های ارائه شده، در جریان تازه ترین اخبار و رویدادهای کنگره قرار گیرند.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران اظهار امیدواری کرد که با استقبال خوب علاقه‌مندان و جامعه پزشکی و درمانی کشور از این کنگره علمی، پژوهشی شاهد ارتقای دانش پزشکی با استفاده از دستاوردهای این‌گونه برنامه‌ها در حوزه زخم و ترمیم بافت باشیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا