رونمائی از تازه های دنیای رباتیک

اجلاس بزرگان تکنولوژی رباتیک جهان با عنوان رسمی RoboCup 2015 Ecosystem Summit  که شرکت ها و موسسات پزوهشی و تولیدی بزرگ و پیشرو در این عرصه در آن حضور داشتند ، از روز سه شنبه  بیست و یکم جولای ( برابر با سی ام تیر ماه ) در کشور چین آغاز به کار کرد . میزبانی این اجلاس بر عهده شهر هی فی  Heifei مرکز ایالت آن هوی Anhui قرار دارد . در این اجلاس ، محصولات جدید و خلاقیت ها ارائه شده برای تولید ربات های نسل جدید ، معرفی شده اند . از مهمترین شرکت های بین المللی که محصولات خود را در این اجلاس به صورت رسمی ارائه کرده است ، می توان به شرکت کامپیوتری اینتل اشاره کرد . در این جلسه همچنین پژوهشگران و دانشمندان سرشناس و نامدار حوزه علوم رباتیک به ایراد سخنرانی پرداخته و دستاوردهای پژوهشی جدید خود را معرفی کردند . از مهمترین این دانشمندان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

• رینر بیشوف Rainer Bischoff معاون فدراسیون رباتیک اروپایی vice chairman of European Federation of Robotics
  • شاون فیلیپس Shan Philips معاون شرکت بین المللی یونیک vice president of Yuneec International Co
  • یو کایی Yu Kai از پژوهشگران موسسه افق رباتیک Horizon Robotics Inc
  • چن ژیائو پینگ Chen Xiaoping رئیس آزمایشگاه رباتیک دانشگاه علم و صنعت چین of robotics laboratory at University of Science and Technology of China
  • آنتونی کارینگتون نیل گریوز Anthony Carrington Neal-Graves از مدیران ارشد شرکت اینتل manager from Intel Corporation

به گفته کارشناسان ، این اجلاس نقش مهمی در آینده صنعت رباتیک و ارائه طرح های جدید در این حوزه خواهد داشت .