کوچک‌ترین دوربین مجهز به لنز قابل‌تعویض جهان عرضه شد

 دوربین E1 کوچک‌ترین دوربین با وضوح 4K و مجهز به لنز قابل‌تعویض در دنیا به شمار می‌آید و دارای نوعی حسگر 17.3*13 میلی‌متری 16 مگاپیکسلی و سیستم Micro Four Thirds است. 4K وضوح تصویری استاندارد در فیلمبرداری و کارت گرافیک رایانه است.

این دوربین برای افراد حرفه‌ای که به دنبال شکار صحنه‌هایی از نماهای منحصر‌به‌فرد هستند و همچنین اشخاصی کارآمد است که به دنبال تصویربرداری با استفاده از سامانه‌های هوایی هستند.

سامانه ابداعی قادر به گرفتن فیلم‌های با وضوح 4K یا 2160X4096 با سرعت 24 فریم در ثانیه و گرفتن فیلم‌های با وضوح فوق‌بالای 3840X2160 با سرعت 30 فریم در ثانیه است. این سامانه همچنین قادر است فیلم‌های تمام اچ‌دی 1080p و اچ‌دی 720p را با سرعت 60 فریم در ثانیه تهیه کند.

فیلترهای نویز سه‌بعدی و پیشرفته این دوربین از فناوری فیلترینگ موقتی فشرده حرکتی (MCTF) برای کاهش‌دادن نویز فیلم استفاده می‌کنند و دوربین می‌تواند کیفیت بالای تصویر را حفظ کند.

استفاده از برنامه‌های نرم‌افزاری اندروید و iOS به کاربران امکان کنترل و مدیریت محتوا را از طریق ابزار وای‌فای‌محور یا بلوتوث 4.0 می‌دهد.

این دوربین می‌تواند به مدت یک ماه در موقعیت آماده‌به‌کار باقی بماند و می‌توان با استفاده از بلوتوث LE آن را فعال کرد.

در حالی که یک باتری کاملا شارژشده قابل‌حذف می‌تواند تا 80 دقیقه امکان ضبط‌کردن (بدون وای‌فای) را به این دوربین بدهد، سامانه E1 همچنین می‌تواند به منبع برق متناوب متکی باشد.

ابعاد این دوربین 75*56*49 میلی‌متر اعلام شده و وزن آن نیز به همراه باتری 209 گرم است.

به گزارش ایسنا،دوربین جدید دارای محفظه‌ای منیزیمی بوده و فیلم‌ها را بر روی میکرواس‌دی‌کارت‌ها ضبط می‌کند. این دوربین دارای یک ال‌سی‌دی 6.35 سانتی‌متری با تفکیک‌پذیری و وضوح 320*240 و همچنین دارای دگمه‌های فیزیکی است.

دوربین E1 بودجه لازم برای تجاری‌شدن را دریافت کرده و تولید آن 15 ماه اوت آغاز خواهد شد. چنانچه همه چیز خوب پیش برود این دوربین ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا