سومین همایش کشوری تحقیقات کیفی در علوم سلامت برگزار می شود

به گزارش ایرنا، هدف از برگزاری سومین همایش کشوری تحقیقات کیفی در علوم سلامت،آشنایی با تحقیقات کیفی در عرصه سلامت در ابعاد جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی، آشنایی با تحقیقات کیفی در عرصه رفاه و بهزیستی، آشنایی با تحقیقات کیفی در عرصه مدیریت و آموزش در علوم پزشکی و آشنایی با رویکردها، چالش ها، پیشرفت ها و افق پیش روی روش شناسی در تحقیقات کیفی در علوم سلامت است .

محورهای این همایش تحقیقات کیفی در عرصه سلامت در ابعاد جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی،پیشگیری ، درمان، مراقبت و توانبخشی ،راهبردهای مقابله و سازگاری، راهبردهای مذهبی و معنوی ،آسیب های اجتماعی و گروههای آسیب پذیر، تحقیقات کیفیت زندگی و ارتقای سلامت، بیماری های مزمن ،تحقیقات کیفی بین رشته ای در عرصه سلامت ، طرح تحول نظام سلامت ،اقتصاد سلامت ، سیاست گذاری در عرصه سلامت و برنامه افق 1404 مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

همچنین دراین همایش رویکردها، چالش ها، پیشرفت ها و افق پیش روی روش شناسی در تحقیقات کیفی در علوم سلامت،روش های تحقیق کیفی و ارزیابی و نقد آنها، نمونه گیری و جمع آوری داده ها از دیگر محورهای مورد بررسی است .

در این همایش سخنرانی های علمی اساتید، ارایه پوستر و کارگاههای جانبی به مخاطبان بر اساس موضوعات عنوان شده ارایه می شود. 

سومین همایش کشوری تحقیقات کیفی در علوم سلامت،به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری انجمن علمی پرستاری ایران برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا