اولین کنگره بین‌المللی «فیزیولوژی و فارماکولوژی» برگزار می‌شود

دکتر غلامعلی حمیدی، دبیر اجرایی کنگره با بیان این که این کنگره بین‌المللی از 16 تا 20 شهریور ماه امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این کنگره بیش از 1100 نفر از پژوهشگران در زمینه فیزیولوژی و فارموکولوژی شرکت کرده‌اند. دکتر محمود سلامی، دبیر علمی کنگره نیز گفت: تعدادی از پژوهشگران کشورهای کانادا، آمریکا، ژاپن، کلمبیا و آلمان نیز در این کنگره حضور دارند.

بر اساس این گزارش، اختلالات اسید و باز، اضطراب و استرس، اعتیاد، ایسکمی قلبی، ایسکمی و آسیب نورونی، ایمنوفارماکولوژی، بیماری‌های تیروئید، بیوتکنولوژی، ترمیم در مغز، حافظه و یادگیری، حرکت و اختلالات حرکتی، خواب، خون، درد و التهاب، دستگاه تنفس، دستگاه دفع ادرار، دستگاه گوارش، دیابت و انسولین، سرولوژی و ایمنولوژی، سلول درمانی، سلول‌های بنیادی، سیستم اتونوم، سیستم نورواندوکرین، سیستم هدایتی قلب، صرع و تشنج، صنعت دارویی، عضله اسکلتی، عضله صاف، غدد جنسی و تولید مثل، فارماکودینامیک، فارماکوکینتیک، فارماکولوژی بالینی، فشار خون، فیزیولوژی ورزش، مهندسی بافت و نانوتکنولوژی از جمله محورهای تخصصی این کنگره علمی محسوب می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://cong.phypha.ir/ مراجعه کنند و یا با تلفکس: 1157 5562 031 تماس بگیرند.