هفتمین سمپوزیوم روانشناسی اعصاب کشور برگزار می شود

مهشید منزوی روز یکشنبه در گفت گو با ایرنا، افزود: معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی، معاونت دانشجویی و پژوهشکده مطالعات فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه خوارزمی و پژوهشکدة علوم شناختی در این همایش همکاری دارند. 

وی اظهار کرد: نوروپسیکولوژی و شناخت، حافظه، زبان و تفکر، یادگیری و توجه، ارزشیابی و درمان، شخصیت، هیجان، توانبخشی، اخلاق، فرهنگ و هنرو ادارک زمان از محورهای اصلی موضوع مقالات این همایش است. 

وی، نوروپسیکولوژی و آسیب شناسی اعتیاد، کودک آزاری، همسرآزاری، ناهمنوایی و ناسازگاری اجتماعی، اختلال ها و انحرافات جنسی، بزه کاری، رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی و تعارض های خانوادگی و رفتارهای خشونتی و تخریب و سایکوپاتی و اختلال شخصیت ضد اجتماعی از دیگر محورهای این سمپوزیوم است. 

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این سمپوزیوم می توانند خلاصه مقاله های نقد و بررسی و پژوهشی خود را از طریق پست الکترونیکی 7 t h.neuropsychology@gmail.com و یا ارسال پستی لوح الکترونیکی حاوی فایل مقاله، به دبیرخانه سمپوزیوم به نشانی: تهران، دروازه دولت، خیابان مفتح جنوبی، شماره 43، دانشگاه خوارزمی، معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی ارسال کنند. 

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز خاطرنشان کرد: مهلت ارسال خلاصه مقالات تا 10 مهرماه است و پژوهشگرانی که خلاصه مقالات آنها پذیرش شود تا 10 آبان ماه فرصت دارند اصل مقالات خود را ارسال کنند. 

منزوی در پایان گفت: پانل ها و کارگاه های آموزشی در زمینه های آسیب های روانی و اجتماعی از برنامه های جانبی این سمپوزیوم است و همچنین مجموعه مقاله های پذیرفته شده در کتاب مجموعه مقاله های این سمپوزیوم به چاپ خواهد رسید. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا