اپلیکیشن قلم هوشمند قرآنی

به گزارش مهر، اپلیکیشن قلم هوشمند قرآنی QURAN SMARTPEN که در حجم ۸.۱۹ MB برای کاربران اندروید برپایه خواندن آیات به طور پیوسته و افزایش تنوع قاریان قرآن تولید شده است و امکان روخوانی کلمه به کلمه آیات قرآن را به روش آموزشی فراهم می کند.

این اپلیکیشن شامل ۳۹ دوره قرائت ترتیل با صدای قاریان مطرح جهان (پرهیزکار، منشاوی، عبدالباسط، منصوری، حصری، مشاری العفاسی، شاطری، قحطانی، سدیس، دکتر احمد نعینع و …)، ۳ دوره تلاوت تحقیق کامل قرآن با صدای استاد عبدالباسط، منشاوی و حصری، یک دوره کامل تلاوت آموزشی قرآن با صدای استاد حصری و ترجمه گویای فارسی آیت الله مکارم و ترجمه گویا به زبان انگلیسی است.

امکان پخش پیوسته صوت قرآن و ترجمه به صورت آیه به آیه؛ فقط صوت قرآن یا فقط ترجمه، نمایش قرآن به صورت صفحه ای منطبق با قرآن های متداول، نمایش همزمان ترجمه آیه (فارسی/انگلیسی) و امکان دانلود صوت به صورت پس زمینه یا سوره ای از جمله ویژگیهای این اپلیکیشن موبایلی است.

همچنین امکان نمایش متن قرآن با رسم الخط های مختلف قرآنی، امکان نمایش متن قرآن با قلم فارسی یکان، امکان تغییر اندازه قلم و ترجمه قرآن، پخش نمونه صوت قاریان مختلف قبل از انتخاب بدون نیاز به اینترنت و امکان نشانه گذاری صفحه و مراجعه به آخرین مطالعه در این نرم افزار کاربردی دیده شده است.

برای دریافت صوت در استفاده از این اپلیکیشن، کاربر نیاز به اینترنت دارد اما اگر سرعت اتصال وی به اینترنت کم یا با اختلال همراه باشد می تواند به صورت دسته جمعی فایلهای صوت سوره مورد نظر را از قسمت دریافت دسته جمعی دانلود کرده و سپس از برنامه به صورت آفلاین استفاده کند.

این اپلیکیشن را می توان از اینجا http://iranapps.ir/app/ir.sabapp.SmartQuran۲ دانلود کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا