دوچرخه هوشمندی که همراه کودک رشد می‌کند

 دوچرخه های هوشمند مخصوص کودکان در حال یادگیری هستند که بتوانند همزمان با رشد کودک، همراه او رشد کنند.

بنا بر این گزارش، طراحی هایی همچون دوچرخه های Grow Bike و B kids می توانند در اندازه خود به سرعت همراه با بچه های بازیگوش رشد کنند. همچنین دوچرخه ای همچون Wishbone bike می تواند از حالت بدون رکاب رشد کرده و به حالت رکاب دار برسد.

محققان اخیرا دوچرخه ای ساخته اند که تمام قابلیت های دوچرخه های قبلی را دارا بوده و حتی می تواند رشدی بسیار متفاوت داشته باشد و از یک دوچرخه خانگی به دوچرخه ای که در درون برف ها حرکت می کند تبدیل می گردد.

دوچرخه Leg&Go از دو قسمت چوبی ساخته شده است. این دو بخش منحی شکل این قابلیت را دارند که با تغیر حالت خود به سه اسکلت دوچرخه تبدیل شوند که با این کار تنوع را در یک دوچرخه برای کاربران آن زیاد می کند.

این تبدیل در اسکلت دوچرخه، در ابتدا برای بچه های خیلی کوچک مناسب است و در مرحله بعد با قرار گرفتن یک زین بر روی آن تبدیل به دوچرخه ای برای کودکان بزرگتر می گردد.

حتی والدین می توانند از این دوچرخه برای آموزش دوچرخه سواری برای کودکان خود نیز استفاده کنند زیرا این دوچرخه می تواند از حالت بدون رکاب به حالت رکاب دار تبدیل شده و کودکان یاد می گیرند که چگونه باید تعادل آن را حفظ کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،همچنین یکی دیگر از قابلیتهای این دوچرخه این است که می تواند به سایر وسایل اسباب بازی همچون فیل صخره نورد، اسب چوبی و حتی تخته اسکی نیز تبدیل شود. نکته جالب در مورد این دوچرخه این است که می تواند در زمستان به دوچرخه خورشیدی نیز تبدیل گردد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا